Shouting Here!!

tolong la..jgn jerit2...

Monday, October 18, 2010

dimalam pembebasan...

video
ni keje kos mate aku yg otak x berape nak oke...tj, zahir, aan..and yg rakam mesti aku..weh bai..aku da upload kan ape yang da kte buat sem lepas kat sini..

situasi:kat blok ktorg..blok mane rahsia..kolej mane pon rahsie...
penjenayah: tj(bukan name sebenar),zahir(pon bukan name sebenar),aan(ni name samaran dy), n aku(bukan nme sbnr jugak)

Kronologi...

al kisah nya begini...penat ouh study process control..x paham hape...aku da start mengantok..esok nak paper...tp x abeh lagik kt study..then..aku g kluar..usha2 bilik laen..sume kunci pintu..bajet study konon..ceit..

masuk bilik aku balik...
dok atas kusi....study..ah..cannot in...main2 marker...conteng2 kertas..pas tu kluar balik...

dengan berbekalkan pen marker (whiteboard) punyer...ak pegi dr  satu pintu ke pintu..x tau ape nak buat ape..maka..syaitan telah berbisik kat tlinge aku..(patot la rase panas je)....haha..setan jugak yg salah..padan muke ko..spe soh jd setan.."mat..ko pegi je tulis name supervisor dyorg kat pintu tu"...hahaha..aku pon mulai tersengih..."that is brilliant idea..thank you satan...muah..muah..muah..muah.."...

maka, terconteng la...pintu bilik dyorg dgn nme...
1) ini bilik PM Dr ******
2)ini bilik PM Dr *******
3)ini bilik PM Dr *******

dah siap tu..aku cepat2 masok bilik..buat macam xde ape2..dengan harapan xmo bagi kantoi..tp da 3 taon dok sekalas sme..maka dyorg pon cam la tulisan aku...haha..cilake gak kan..pas tu ak dengar bunyi org mencarot kat luar.."bodoh.,apehal lu conteng pintu gua"..jeritan zahir berkumandang...aku bt tataw je...

5 minit pas tu..keadaan kat luar..senyap..tp ak cam dga pintu bilik aku gerak..apehal ni..angin kat luar xde...pas tu ad sore gelak2..kihkihkih....celaka..mesti dak2 nie conteng balik..dan andaian tu adelah benar...

tp...TJ apesal ko ad skali..ak x conteng pintu ko kot..dyorg balas dendam kat aku...lagik banyak dr ap yg aku buat kot..ceh2..silaka..


p/s:moral of the story..tuhan akan memberi balasan dgn cepat ble krg bt bnd2 x senonoh...=)

4 comments:

  1. haha..bongok!!korang padam balik tak???vandalism betol! aku repot kat puan merry...

    ReplyDelete
  2. haha...padam la..
    gne sabon basuh pinggan..=)

    ReplyDelete
  3. haha..inilah yg dinamakan sebagai saka...

    ReplyDelete